Problemer med VMAXX understell fra eyecandy

Anbefalte innlegg

Mottok i går justerbart senkesett til min audi b5 fra eyecandy.

Men når en kompis av meg skulle montere det idag fant han ut at det var noe som ikke stemte...Han sa at jeg hadde fått feil fjører og at det mangla 2 'låseskiver' på toppen på framdemperen...

Legger ved noen bilder her hvis det er noen som vet om det skal være slik eller ikke.

IMG_0153.jpg

IMG_0154.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tok låse skivene som stod på original fjørbeina på min å berre satte over funka fint det!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja vi fant utav det og har fått montert på ene sida fremme(står på max senk nå!!)bilen er ganske så skeiv nå hehe.takk uansett:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk på den andre framdemperen i dag og må si at VMAXX er ganske mykt: bråk :

Begynte med at vi stilte demperene 23mm fra max og da subba jeg nedi _overalt_,til og med på bar vei: klø : Så måtte vi opp å justere enda 32mm for å få det bra...Håper det blir en del bedre når sommerdekka kommer på...

Noen andre erfaringer om dette på b5?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvde 2 sommerfelger fremme isted,subba som faen: mad :

IMG_0162.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, får vel hva man betaler for her som ellers, tenker jeg...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp det skal jeg iallefall huske til neste gang...Trodde nå ikke det var så verst da siden eyecandy skriver 'stivt og sporty' på siden deres.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mmmm, har weitec på bilen min:P ikke akkurat noen b5 men;) tror det er rimelig billig, det er stivt som få, er stilt på det hardeste:P hadde jeg vært deg hadde jeg krevd å fått kjøpet hevet, 30dagers angrerett..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hjelper lite det når settet er montert på bilen og kjørt med i 2 dager?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"buy cheap, buy twice"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hjelper lite det når settet er montert på bilen og kjørt med i 2 dager?

haha, nei? er vel ikke noen annen måte du kunne funnet det ut på? at det ikke fungerte slik som det ble lovet, jeg ville hvertfall ringt å hørt med de om hva de har å si:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo sant det...Men det ordner seg vel.Er i samtaler med de via mail(da de ikke har noen telefon oppført)De skulle sende mail videre til produsent.Tror settet blir demonert nå i helga,går jo ikke an å kjøre med.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.