#1 Skrevet Mars 11, 2007 Mottok i går justerbart senkesett til min audi b5 fra eyecandy. Men når en kompis av meg skulle montere det idag fant han ut at det var noe som ikke stemte...Han sa at jeg hadde fått feil fjører og at det mangla 2 'låseskiver' på toppen på framdemperen... Legger ved noen bilder her hvis det er noen som vet om det skal være slik eller ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 11, 2007 tok låse skivene som stod på original fjørbeina på min å berre satte over funka fint det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 11, 2007 ja vi fant utav det og har fått montert på ene sida fremme(står på max senk nå!!)bilen er ganske så skeiv nå hehe.takk uansett:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 12, 2007 Fikk på den andre framdemperen i dag og må si at VMAXX er ganske mykt: bråk : Begynte med at vi stilte demperene 23mm fra max og da subba jeg nedi _overalt_,til og med på bar vei: klø : Så måtte vi opp å justere enda 32mm for å få det bra...Håper det blir en del bedre når sommerdekka kommer på... Noen andre erfaringer om dette på b5? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 14, 2007 Prøvde 2 sommerfelger fremme isted,subba som faen: mad : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 14, 2007 Tja, får vel hva man betaler for her som ellers, tenker jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 14, 2007 Jepp det skal jeg iallefall huske til neste gang...Trodde nå ikke det var så verst da siden eyecandy skriver 'stivt og sporty' på siden deres. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 14, 2007 mmmm, har weitec på bilen min:P ikke akkurat noen b5 men;) tror det er rimelig billig, det er stivt som få, er stilt på det hardeste:P hadde jeg vært deg hadde jeg krevd å fått kjøpet hevet, 30dagers angrerett.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 14, 2007 hjelper lite det når settet er montert på bilen og kjørt med i 2 dager? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 14, 2007 "buy cheap, buy twice" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 15, 2007 hjelper lite det når settet er montert på bilen og kjørt med i 2 dager? haha, nei? er vel ikke noen annen måte du kunne funnet det ut på? at det ikke fungerte slik som det ble lovet, jeg ville hvertfall ringt å hørt med de om hva de har å si:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 16, 2007 Er jo sant det...Men det ordner seg vel.Er i samtaler med de via mail(da de ikke har noen telefon oppført)De skulle sende mail videre til produsent.Tror settet blir demonert nå i helga,går jo ikke an å kjøre med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...