Valsing eller ikkje (Passat 3B)

Anbefalte innlegg

Eg har KW Variant 2 på bilen og skal til våren sleppe den i bunn eller så langt eg får.

Eg lurer derfor på om eg må til å valse skjermene eller om eg ikkje trenger det. Hjulene på bilen er 8,5" X 19" med 235/35-19 dekk (Federal).

Nokre som veit eller har erfaring?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må ikke valse nei.. Her har du bilde av min med 8,5x20 et 26 foran og 32 bak.. og coilovere skrudd max ned.. klart, hvis du har tenkt deg enda lebger ned i kjeller bør du vel svinga valsa litt.. Jeg skal få min valsa foran og iår.. skal ha på 9,5x20 rundt hele...: eek : : eek :

Har valsa bak, men det var fordi jeg hadde 10x19 først..

DSC00041.jpg

DSC00040.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer ann på innpresst på felgene og hvordan dekkene er.

Jeg kjørt med samme dimensjon på passat`n før jeg valset litt og byttet hjul.

Dette var 8,5x19 med ET 30 og falken 235/35-19. Med dette så var det ikke noe problem. men når jeg satte på nankang dekk så subbet det. Så her var det stor forskjell på dekkene og veit at falken dekk er smale. Vet ikke hvordan federal er.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg er noko usikker på innpresset, men det er enten 30 eller 35. Hadde vert greit om eg slapp og valse skjermene. Federal dekkene trur eg kan vere noko breie uten at eg seier det for sikkert.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må ikke valse nei.. Her har du bilde av min med 8,5x20 et 26 foran og 32 bak.. og coilovere skrudd max ned.. klart, hvis du har tenkt deg enda lebger ned i kjeller bør du vel svinga valsa litt.. Jeg skal få min valsa foran og iår.. skal ha på 9,5x20 rundt hele...: eek : : eek :

Har valsa bak, men det var fordi jeg hadde 10x19 først..

DSC00041.jpg

DSC00040.jpg

Korleis går det med 9,5 X 20 felger på valsa skjermer?

Vil ikkje det stikke utforbi skjermene då?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.