sportunderstell/senking på 20v coupeq

Anbefalte innlegg

noen som vett om 20v quattro coupe typ89

ble levert med sportunderstell har fått fatt i noen hr senke fjærer men di er endel høyer en de gamle orginale noen som vett noe om dette trenger svar fort

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da var de satt på og gjett hva. bilen ble over 10cm høyrer en enn orginalt og dette med skulle være 40mm 40mm senking

så nå er jeg sint sur fortrvilet og klar til å .......... han som solgte dem til meg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde 90 mod coupe 20v Q for noen år siden. Jeg kjøpte Lesjøfors senkefjærer til den som skulle senke 30 eller 40 mm (husker ikke helt). Bilen ble hverken lavere eller høyere.

Vet jo ikke sikkert om den var senka fra før, men det tror jeg ikke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Sven Erik Larsen

da var de satt på og gjett hva. bilen ble over 10cm høyrer en enn orginalt og dette med skulle være 40mm 40mm senking

så nå er jeg sint sur fortrvilet og klar til å .......... han som solgte dem til meg

Det er vel ganske vesentlig om bilen er senka fra fabrikk eller ikke, for da er fjærbeina kortere.. Kunne jo ikke han som solgte senkesettet vite ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De demperne fra H&R som følger med cup-kit'et er 40 mm lavere enn org (kortere stempel). Fjørene senker 60/40. Min hadde helt slitte dempere før og med fjørene, nye og gamle, stilt opp mot hverandre så fikk jeg oppgitt senking til å stemme, før de ble satt på bilen. Etter at fjører og dempere ble montert ble bilen litt lavere og selvfølgelig mye stivere.

Hvor fant du denne annonsen? Jeg vet det er en som har prøvd å annonsere med senkefjører som passer til alt av audi 80, 90, coupe, cab, avant og rs2. Jeg sendte karen mail om at den infoen ikke stemte, fikk aldri svar tilbake.

mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener å ha lest på nordicaudi.com at 20v er senket 20mm i forhold til "vanlig" coupe fra fabrikk. Hvor mye må man satse på å senke for at det skal ha noen effekt på bakkeklaringen da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm er det kun 20V'erne som er levert med orginalt sportsunderstell? Gjelder dette 90 sedan også?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

etter å ha kikket ipå h&r sine hjemme sider fant jeg ut at det var egne fjærer til de med sports understell så vi for prøve det da men har egentlig lyst på fk sitt høyde justerbare

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen måte å finne ut om bilen har sportsfjærbein? Vært kjekt å vite dette før eventuell bestilling av fjærer og dempere..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.