Vindusheisen køddar! Hjelp!

Anbefalte innlegg

Fekk eit problem med vindusheisen på førersida i dag.

Den automatiske hevefunskjonen fungerar ikkje

(treng berre å trykke på knappen ein gang, og hevaren går rett til topps eller rett til bunns), den fungerar fint på passasjersida,

men førarsida fungerar kun når du trykker på knappen.

 

Hjelp!

 

Dersom de ikkje skjønnar kva eg meinar, spør. Det var kanskje litt knotete forklart.

 

Alle tips mottas med takk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slik jeg forstår det mener du at ettrykks funksjonen for å få opp på førersiden ikke fungerer, men at du må holde den kontinuerlig?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satser en femmer på bryteren jeg.....Den styrer jo alt som har med vinduene...

Ikke har det ikke hjulpet og slå av og på tenningen heller?

Hadde det problemet på min...men blei bra etter at jeg hadde tenningen av og på igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Christian Johnsen

Satser en femmer på bryteren jeg.....Den styrer jo alt som har med vinduene...

Ikke har det ikke hjulpet og slå av og på tenningen heller?

Hadde det problemet på min...men blei bra etter at jeg hadde tenningen av og på igjen.

 

:D

 

Funkar som berre juling no.

Lot bilen stå over natta,

og den er like fin!!!!

 

:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Roar Stegegjerdet

:D

 

Funkar som berre juling no.

Lot bilen stå over natta,

og den er like fin!!!!

 

:D

 

Har hatt det problemet der når jeg har koblet fra batteriet. Så har det kommet igjen etterhvert...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe...

Fint det løste seg da;)

Stemte ganske bra det jeg sa da:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Normalt skal denne funksjonen (one-click) deaktiveres etter at tenningen er skrudd av, så det har vel skjedd en liten misforståelse der i ECUen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Koding av ett trykks fuksjonen etter att det har vært tomt for strøm eller skiftet batteri skjer på denne måten:

 

*slå på tenning

*kjør ned rute ved hjelp av å holde bryter til en rute nede,holde nede en liten stund ( 3 sek) etter at rute har stoppet i nede stilling.

*kjør opp rute ved hjelp av å holde bryter i opp stilling,holde inne en liten stund ( 3 sek) etter at rute har stoppet i oppe stilling.

*ta en og en rute med samme programering.

 

Dette problemet kan også oppstå hvis det er lite strøm på batteriet. Da tar elektronikken i bilen over og kutter ut div.komfort fuksjoner for å prøve og gjemme strøm til start tidspunkt.Disse kommer gradvis igjen etter at batteriet tar til seg strøm.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.