#1 Skrevet Mars 12, 2007 Som topic sier, hvor anbefales det å kjøpe slikt? Og vil disse bilene virke baktung med eksempelvis 30/30 senk kontra 40/30? Takker for alle tips og råd:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 12, 2007 Ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 12, 2007 Heisann! JEG har aldri vurdert bare senkefjærer, og synes personlig at den blir for baktung med like mange mm senk foran og bak. http://www.bsbildeler.no har et bredt utvalg av senkefjærer til B5. Lykke til med valget! Mvh Preben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 12, 2007 Akkurat det jeg også en anelse om! Takk for linken:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 12, 2007 du så jo hvordan min b5 var med bare senkefjører,det var 40-40 lesjøfors å bonrath senkeskåler fremme! Fjærene kjøpte jeg på mekonomen PS Gralla me nye bil då,ka motor har du kjøpt,å kor e bildene?????? Mvh Jone 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 12, 2007 Va det 40/40 ja?!? Såg jo digg ut det! Kor fekk du tak i senkeskålene? Takk for det!! Blei ein 1,8t heldigvis:) Bilder komme ittekvert, må bare få knipsa någen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 12, 2007 senkeskålene kjøpte eg av ein i klubben,huske isje kem så levere de men d må jo kunna gå an å søka på Bonrath å se ka de har Kjempeflott for deg at d blei 1,8t då 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 12, 2007 Ok. Ja, ska snusa litt opp eg. Takk for tipset! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...