Anbefalte innlegg

Hvilke erfaringer har folk fra denne butikken

Tenker på delelageret og verkstedet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har bare gode erfaringer derifra.. Bra folk som tar seg tid til å finne ting og tang jeg spør etter når det gjelder deler, og ikke ser oppgitt bort på meg når jeg kommer med en haug med spørsmål til verkstedsfolka:)

Tommelen opp ifra meg iaf..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme her. Jeg bruker AS bil gjøvik til alt jeg trenger av rep osv.

Brukte Olrud hamar en stund men fant fort ut at både service og ALT var mye bedre på Gjøvik. Så tommelen opp fra meg også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har gode erfaringer fra delelageret. Oppegående folk. Er litt verre med verkstedet. Synes det er litt i overkant å bruke to dager på å finne ut at katalysatoren er gåen, når je til og med nevnte det i forkant at det kunne være den. Slikt kan jo skje, men har vært litt skeptisk siden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Delelager og verkstad er veldig bra....

Salgsavdeling er eg ikkje imponert over, det er kun Markestaden den som har vore intressert i å selge meg noke bil. Og eg har brukt mange timar nedpå der ved kjøp av dei to siste bilane mine....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har bare gode ord om delelagret og verkstedet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kjøpt 2 nybiler der, så det sier vel sitt....

 

Veldig fornøyd med servicenivået hverken salgs eller verkstedet.....og er på fornavn med de fleste ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.