#1 Skrevet Mars 12, 2007 Noen som har tips om kit som er enkelt å installere, inkluderer nær og fjern, og ikke koster skjorta? Vet at det ikke er billig. De har et på vagparts.com som er tilpasset H1, og ikke trenger kutting av ledninger osv. Installasjonstid 1 time. Noen som har testet det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 13, 2007 http://www.torgersenbil.no jeg har kjøpt mange sett av han. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 13, 2007 Noen som har tips om kit som er enkelt å installere, inkluderer nær og fjern, og ikke koster skjorta? Vet at det ikke er billig. De har et på vagparts.com som er tilpasset H1, og ikke trenger kutting av ledninger osv. Installasjonstid 1 time. Noen som har testet det? Hei Thomas, Jeg bestilte gjennom Tom Are her på forumet, ligger under tilbud. Jeg monterte dette i mine RS2 lamper, og var ferdig på ca 25min. Dette ble kjempebra og er fornøyd. Men dette er jo bare nærlysa, for dette er H1. For fjærnlys må du ha et kitt til, og da er det jo bare og koble dette en gang til, og det går jo som kjent lettere andre gangen man gjør noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 11, 2008 Jeg har installert på RS2'en min nå, og det som var mest jobb var inn/ut montering av lyktene... 4300K 35w i nærlys, ble veldig bra og ikke noe tull med autocheck'en! Dette er et HID sett som jeg kjøpte fra Stian Larsen her på forumet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 11, 2008 Hør med Tom are du:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 11, 2008 eg kjøpte fra dybvik eller ka de heter.. Funker enda.. Greit å montere oxo.. har 6000k 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 13, 2008 Er sånne xenonkitt godkjente?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 13, 2008 har bestillt 2 sett nå på forumet, så skal bli bra lys snart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 13, 2008 Settene som Tom Are leverer virker som topp kvalitet , og tror ikke du kommer til å bli missfornøyd... Hadde 6000k i nærlys på S2`n.... men angra på at jeg ikke monterte i langlys også MEN dette var i tidene da settene kosta 3-4000kr , så det var litt dyrt ...hehe Litt andre priser nå. Kjøpte et sett av Tom Are som jeg monterte på 100`n (200 lykter) og det ble kjempebra lys:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 13, 2008 Er sånne xenonkitt godkjente?? Har du lyktespyling og selvautomatisk høydejustering: KANSJE JA:) Hvis ikke: NEI!! Om det er fullt så enkelt vet jeg ikke, det må godkjennes av BT som garantert stiller seg tvilende til alle modifikasjoner Men som alle andre gjør, gi f... , bør da være positivt at folk vil ha skikkelig lys på bilene sine.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...