#1 Skrevet Mars 12, 2007 hihi, her kommer bilde av herllighetene;) blir montert på bilen i løpet av uken! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 12, 2007 Felger er det der da? var jo grisefett =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 12, 2007 schmidt modernline er det gitt, syntes strekken ble fin jeg=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 12, 2007 schmidt modernline er det gitt, syntes strekken ble fin jeg=) Jah.... =) Beskjeden og sjarmerende strekk GAHHHH!!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 12, 2007 niiiiice............ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 12, 2007 Skjønner ikke helt åssen de klarer holde på lufta jeg Kule felger og fett med skikkelig strekk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 12, 2007 Skjønner ikke helt åssen de klarer holde på lufta jeg Kule felger og fett med skikkelig strekk! trenger vel ikke luft i dekka? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 12, 2007 Fett!!! Jeg har samme felger bare med 195 45 15" (Toyo) Syntes nå det er bra strekk der også, men du har nok litt mer:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 12, 2007 perfekt...hverken mer eller mindre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 12, 2007 strekk er fet.. men jeg syns nå 165 og 185 må bli forbehold 7 og 7.5 toms felger.. 8 blir litt drøyt. har prøvd 185 på 8toms og det ble litt for mye.. se selv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 12, 2007 Fete felger! Slike skal jeg å ha til sommer'n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 12, 2007 strekk er fet.. men jeg syns nå 165 og 185 må bli forbehold 7 og 7.5 toms felger.. 8 blir litt drøyt. har prøvd 185 på 8toms og det ble litt for mye.. se selv.. haha:P ikke mye pent det der;) men ser jo ikke sånn ut på min dA:P ser jo ikke.no av innerfelgen, dekket går helt ut kanten, eneste som er litt kjipt er at man ser litt av innsiden på felgkanten, å den er ikke polert;) ellers så er jeg veldig fornøyd:p hehe, men du må ikke la 165/45 lure deg;) er bare det som det står på dekkene, de er breier en 175 dekk så også må du jo kanskje blåse litt luft i dekka dine:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 12, 2007 fant ikke bilde av hvor vi hadde luft i dekka, men man så altfor godt ned på innersiden av felgkanten, det er over grensa for min del... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 13, 2007 Dæven Henning, du satser på strekk du;) Blir utrolig rått detta! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 13, 2007 da er felgene montert på bilen;) bilder liggger på http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=68769&page=4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...