Anbefalte innlegg

Noen her inne som har montert solfilm selv fra : http://www.solfilmhalvpris.no/

 

Syns det ser greit ut , men kunne tenke meg å høre om det er noen som har gjort dette før...

 

Skal den monteres på innsiden eller på utsiden ????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt off-topic, men mener å huske at du fikk montert en film på interiørlistene dine, istedenfor denne tre-looken.

Hvordan ordnet du det og var det mye jobb?

Gjerne ta det på Pm..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt off-topic, men mener å huske at du fikk montert en film på interiørlistene dine, istedenfor denne tre-looken.

Hvordan ordnet du det og var det mye jobb?

Gjerne ta det på Pm..

 

Lag heller en ny tråd om det hvis du har gjort det. (Jeg trenger det ikke, men det finnes mange der ute med tre i bilen. : klø : )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anybody : klø :

 

Jeg lurer også!

Har også kikket på solfilm.net, som har fedigkuttet film, men vet ikke hvordan kvaliteten er..

Erfaringer?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

off topic! har du bilder og fremgangsmåte angående solfilm på tredekoret i bilen? hadde vert konge

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen her inne som har montert solfilm selv fra : http://www.solfilmhalvpris.no/

 

Syns det ser greit ut , men kunne tenke meg å høre om det er noen som har gjort dette før...

 

Skal den monteres på innsiden eller på utsiden ????

 

Jeg har ikke montert film selv da jeg har en jeg kjenner som ordner det for meg. Men filmen tilpasses på utsiden, og festes på innsiden. Det vanskeligste vil nok være bakruta, her må filmen "krympes" med varmluft for å tilpasses ruta.

Vil vel anbefale å få gjort dette av proffer, ser fort veldig"hjemmemekka" ut hvis det blir mye luftbobler og sånn...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bemerk!

Ved montering på bakruten (buet rute) anbefaler vi og skjære solfilmen i strimler for og unngå folder. Til bakruten skal du derfor bruke litt mer solfilm pga. overlapping. Se foto.

 

Fant det Her

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er det med soting da? Koster dette himla mye mer enn film?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.