#1 Skrevet Mars 12, 2007 Er baksetene i golf 3dørs og 5dørs like? har et interiør på hånd, men det er til 3dør. jeg har 5dører på min. evt. bilder av baksete på en 3dørs ønskes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 13, 2007 Det skal være likt. Hvis ikke så har jeg en interiør til deg. Sport interiør, blå/svart. Med varme og Airbag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 13, 2007 Det skal være likt. Hvis ikke så har jeg en interiør til deg. Sport interiør, blå/svart. Med varme og Airbag. Det høres vedlig bra ut. Skal i tilfelle bytte fra stoff Recaro til skinn Recaro, så ditt blir vel å nedgradere:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 20, 2007 noen andre som vil uttale seg om dette? evt bilde av baksete fra en 3dørs hjelper mye:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 20, 2007 Kan umulig tenke meg at det skal være forskjell, men er ikke no delekatalog du kan få sjekket det opp i a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 20, 2007 Kan umulig tenke meg at det skal være forskjell, men er ikke no delekatalog du kan få sjekket det opp i a? jo, kan ta å kikke litt i katalogen på jobb i morgen, det har jeg faktisk ikke tenkt på Er liksom litt dumt å gamble, koster jo litt penger for skinn recaro... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...