#1 Skrevet Mars 12, 2007 Ja, da har jeg kjøpt meg nye felger å gitt. 9x16 ET 15 og plenty kant.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 12, 2007 Ditta blir bra:) Dimensjoner på sålene her da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 12, 2007 Ditta blir bra:) Dimensjoner på sålene her da? han skrev jo det da: rolleyes 9x16" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 12, 2007 Sikkert dekk dimm. herr olsen tenker på. Men er det slik å forstå at det nærmer seg sommerdekk tid der oppe nå eller:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 12, 2007 han skrev jo det da: rolleyes 9x16" Sålene = DEKKENE 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 12, 2007 FETE felger! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 13, 2007 215-40 toyo dekk. Men skulle gjerne hatt 205 - 40 dekk slik at strekken hadde blitt grovere =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 13, 2007 Blir vel grei strekk med 215.. Ja Svein, det begynner å bli føre for sommerdekk, så det er bare og komme seg hjem:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 13, 2007 Bør være lav for at disse skal se bra ut på bilen tror jeg, men det er vel ikke noe problem:) Har forresten kjørt med sommerdekk en uke nå, humpetitt humpetitt: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 14, 2007 Bør være lav for at disse skal se bra ut på bilen tror jeg, men det er vel ikke noe problem:) Har forresten kjørt med sommerdekk en uke nå, humpetitt humpetitt: rolleyes Bilen er tidvis "ubrukelig lav" så det bør ikke være noe problem =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 16, 2007 Og her er felgene EEEEEENDELIG på bilen =) ahhh http://vwcaddyforum.com/showthread.php?p=98534#post98534 AHhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 16, 2007 Ser jo unektelig bra ut det der, grattis med nye hjulkranser da:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 16, 2007 Takketakk =) Skal selvfølgelig slippes mere ned da, men venter med dette til de nye hjulbuene kommer. Tror jeg må trixe litt mer plass serru 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...