Anbefalte innlegg

er de møller som er plassen og få tak i lager til diffrensialn?eller er de noen andre plasser eg kan skjekke priser på og ?

han som skal fikse biln venter på priser fra møller..men dei kommer med pris på eit og eit lager om gangen..og ting tar tid.

Har ikkje fått pris enda men frykter at dette kommer til og bli dyrt.

Noen som veit kor mange lager som er i diffrensialn bak og om dette er dyrt og fikse?

 

er so forbanna lei den duringa: bh :

 

har lite peiling på dette som dere skjønner....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

der er vel 3 lager muligens.. om du har nr på lagera så går no det ann å høre med skf.. Men vil tro det er like greit å bare kjøpe orginalt. Mulig de er litt spesiele å da tar det tid for andre å skaffe dem.. Møller eller utlandet er vel valget :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sender du mail til post@vagparts.no, så får du de nok billigere enn hos møller. Du skal vel ha tetninger også tenker jeg. Og kanskje det er noen clips og diverse annet plukk som er en fordel å bytte. Jeg byttet lager, tetninger, 1 stk cv flens og støvcapper på min diff. Men dette er syncro drivverket da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.