#1 Skrevet Mars 12, 2007 Er det noen som har en starter til 1,6l eller 1,8l 1988 liggende. Trenger dette sårt!? =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 12, 2007 har til gti 8v 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 12, 2007 Hvor mye skal du ha for den..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 12, 2007 Gratis om jeg finner den i rotet mitt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 12, 2007 Tusen tusen takk Når kan jeg hente den?? er litt kritisk. må slå til den med hammer for å få start på bilen. Hobby mekk her i gården. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 12, 2007 da skal du ikke satse på meg hvertfall.. jeg er værfast i ås! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 12, 2007 hmm, funker starter fra audi 80 1.8? har en liggende.. kunne jo prøvd ivertfall hvis den passer da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 13, 2007 Kan jo prøve. skal du på treff i dag Andreas? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 13, 2007 da skal du ikke satse på meg hvertfall.. jeg er værfast i ås! ok ellers takk. da har vi en i backup... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 13, 2007 Jeg har en starter jeg kan ta med hvis jeg finner den. Usikker på hva den stammer fra, men vedder på det er fra en 1.8 GTi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 14, 2007 Kan jo prøve. skal du på treff i dag Andreas? Rettelse på dette innlegget siden dere begge heter anderas mente jeg andreas vilsvik. hvor kan jeg treffe deg. du kan ringe meg på 971 13 659. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...