Hovedtreff på ACR - ville du møtt opp?

Ville du kommet dersom hovedtreffet var på ACR? (Mo i Rana)  

148 stemmer

  1. 1. Ville du kommet dersom hovedtreffet var på ACR? (Mo i Rana)

    • Ja dersom dette er eneste hovedtreff
      23
    • Nei, kommer kun dersom det er på Våler
      37
    • Jeg kommer uansett
      62
    • Usikker
      26


Anbefalte innlegg

Helt enig med Tom Rune her.

Vi kan ikke "kreve" at hovedtreffet skal være på ACR første året vi arrangerer noe der.

Etter hva jeg forstod så var forrige gang Bodø lokallag arrangerte treff der og det gikk med katastrofalt underskudd for ca 10 år siden.. men er mulig jeg tar feil...

Mye har skjedd her oppe i nord på den tiden, og jeg vil tro at det er mye lettere å få til et bra treff nå enn det var da.

Jeg er gjerne med på å arrangere noe, men da må det være klart med støtte osv fra hovedstyret fra dag en.

 

Er det ikke fare for at hvis det ikke er et hovedtreff som styret står 100% bak, så blir det mindre deltakelse og dermed stemplet som kun et mislykket forsøk?

Tror mange sør for Dovre kanskje kan vurdere å dra til et hovedtreff, men dropper det så lenge det har status som "lokallagstreff"......

Det som trengs er at mange nok sørfra kommer og prøver banen. Da er de hekta og vil ha flere treff her. Eller er det slik at mange er i mot fordi de ikke skal kjøre på banen og bare stille ut? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke fare for at hvis det ikke er et hovedtreff som styret står 100% bak, så blir det mindre deltakelse og dermed stemplet som kun et mislykket forsøk?

Tror mange sør for Dovre kanskje kan vurdere å dra til et hovedtreff, men dropper det så lenge det har status som "lokallagstreff"......

Det som trengs er at mange nok sørfra kommer og prøver banen. Da er de hekta og vil ha flere treff her. Eller er det slik at mange er i mot fordi de ikke skal kjøre på banen og bare stille ut? : klø :

 

Selv kan jeg si at jeg ikke kommer til å stille på et lokallagstreff på ACR.

Det blir for kjedelig rett og slett. Vil heller da prioritere Sommertreff x2,

Våler hovedtreff, eventuellt noen treff i utlandet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer garantert på et slik treff, selv om det er lokallag eller hovedtreff... Det som er gøy er jo bana, og se de andre bilene..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer Garantert! Elska ACR! bilen skal være klar til treffet i Juni;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.