#1 Skrevet Mars 12, 2007 Noen som vet hvilken fargekode Gunmetal/Carbongrey har??? Skal lakkere noen felger,men han som skal gjøre det må ha en fargekode å gå ut fra......da han ikke har hørt om denne fargen: klø : Mest sannsynlig er jo Gunmetal og Carbongrey bare kallenavn...... Takker for alle innspill:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 12, 2007 Det er fargen som er på disse felgene jeg er ute etter.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 13, 2007 har bare hørt gunmetal i forbindelse med RS4 felgene. Den på bilde over er jo helt fantastisk med black optics pack, phantomsort, og gunmetal. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 13, 2007 Googla litt i mangel på noe bedre å ta meg til: PPG Industries Colour Name: 305 Gun Metal Colour Code: AST 1301 Basecoat: (MBC) / 2K Activator: DCH4074Q Om dette gir noe mening vet jeg ingenting om Men jeg vet at PPG er en lakkprodusent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 13, 2007 Jeg lånte ett fargekart fra Sikkens, og det var minst 4 (som jeg husker) forskjellige gunmetall farger der.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 13, 2007 Takk for alle svar:) Men hvordan er det egentlig.....er det nødvendig å glassblåse og pulverlakkere eller holder det med vanlig lakk??? Har under gjennomsnittet greie på dette... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 13, 2007 Takk for alle svar:) Men hvordan er det egentlig.....er det nødvendig å glassblåse og pulverlakkere eller holder det med vanlig lakk??? Har under gjennomsnittet greie på dette... Jeg ville uten tvil glassblåst og pulverlakkert de,holder helt SYKT i forhold til vanlig lakk. Gjorde dette på 2stk motorsykkelfelger jeg hadde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 13, 2007 pulverlakk blir nok det sterkeste ja. men i pulverlakk så kan du nok neppe velge å vrake i farger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 13, 2007 Er det mulig å polere pulverlakk, så det er vits å lakke felgringer og få dei blanke etterpå?? Mulg jeg spør dumt nå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...