#1 Skrevet Mars 13, 2007 Noen som vet hvem som forhandler Pirelli i Bergen? Er på jakt etter ZERO ROSSO Asimmetrico 245/40 R17 91W M0, ohne P ZERO Label til RS2'n. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 13, 2007 Dekkcompaniet Toroil tenker jeg kan hjelpe deg.. Eller Johs Lunde på mInde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 13, 2007 Vest bilutstyr på kokstad forhandler og pirelli 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 13, 2007 Alle VW/Audi/Skoda forhandlerene kan skaffe Pirelli. (Selv om mange av det stort sett fører Conti/Michelin) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 13, 2007 okai, etter en liten ringerunde har jeg fått tilbud på: 245/40/17 Pirelli P Zero Rosso Asimmetrico Dekk companiet 1.995,- pr stk Vest bilutstyr 3.178,- pr stk. litt forskjell her ja: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 13, 2007 Hør med tore's auto og, der fikk jeg mine Pirelli Pzero Nero billigst i forfjor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...