#1 Skrevet Mars 13, 2007 Noen som vet hvordan man kommer til denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 13, 2007 Vet ikke om det er det samme på din som på min, men lyktene mine er ihvertfall fra rs2. Mulig det er trangere i din da. Jeg tar bare av plasdekselet foran/over radiatoren på venstre side og dekselet over luftinntaket på høyre side. Stikker bare nedi handa til jeg finner den hvite dingsen som parklyspæra sitter fast i og skrur den ut.... Ikke verre, men mulig det er trangere på RS2 da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 13, 2007 Bytta akkurat for eit par dager siden, måtte løyse dekselet som ligger bort over radiatoren, så fikk eg lurt handa/fingrene rundt baksida av lykta, på høgre sida var det litt lettere. kanskje trangt viss original luftfilterboks er der enda. Håper det var til hjelp... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 13, 2007 Letter å ta ut lykten.. litt mer arbeid, men lettere hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 13, 2007 skru ut lykta...Absolutt det enkleste !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 13, 2007 Prøvde de på min. Men etter å ha løsnet dei 2 skruene som satt øverst, satt lykta like godt. Er det noe eg kan ha oversett? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 13, 2007 må ta av dekselt under lykta ,sitter i en skrue da finner du 2 skruer under der igjen så vips er lykta løs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...