#1 Skrevet Mars 13, 2007 Idag begynte bremsene å virke rare på min Audi A4 B5. Bremsepedalen ble "myk" og jo mer jeg bremset jo hardere blir den. Når jeg står i ro og bremser 4-5 ganger og deretter presser pedalen inn så glir den sakte inn. (med motoren igang) Av og til i fart når jeg trykker inn pedalen så føler jeg at fronten på bilen vrir seg mot venstre. Litt vanskelig å beskrive. Alt dette fungerte i morges men når jeg skulle kjøre ut i lunsjen syntes jeg at bremsene oppførte seg rart. Noen som har tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 13, 2007 Bremsepedalen ble "myk" og jo mer jeg bremset jo hardere blir den. Når jeg står i ro og bremser 4-5 ganger og deretter presser pedalen inn så glir den sakte inn. (med motoren igang) Av og til i fart når jeg trykker inn pedalen så føler jeg at fronten på bilen vrir seg mot venstre. Litt vanskelig å beskrive. Gjetter vilt at du har en lekkasje i bremseanlegget, muligens på høyre framhjul. Lyser tokretslampen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 13, 2007 Ingen lys og bremsevesknivået står på max. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 13, 2007 Kan være en calipper som henger, enten glidere eller stempelet, ettersom den "drar" til siden ved brems.. Rust på bremseskiver fører også gjerne til bløt pedal.. Ole Kristian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...