#1 Skrevet Mars 13, 2007 Svarte... kjørelysbryteren vil ikke ut!!! har fulgt denne fremgangsmåten: Men uansett hvor mye jeg presser inn og vrir til høyre så vil den ikke ut... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 13, 2007 sikker på at det der er riktig fremgangsmåten da? det er slik det gjøres på 97 og nyere vet jeg. mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 13, 2007 du tar jo ut hele den rektangulære bryteren.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 13, 2007 96 modell jeg har... da gjelder vel ikke denne tuturialen heller kan jeg tenke meg: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=23938&page=2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 13, 2007 Hvis det er samme bryter som Golfen (vribryter pluss rullebrytere for dimming og evt høydejust) må du vekk med et deksel ved siden av eller rundt bryteren, og så skyve på en av hakene sideveis med noe tynt. Det er flere slike, men de henger sammen så det holder å skyve en av dem. Her er et bilde fra T4, men den har samme bryter på Golf, og Passat har vel en som ligner veldig på disse (men med annet frontdeksel). T4 og bilde: http://www.t4-lexikon.de/mediawiki/index.php?title=Bild:Elektrik_Schalter_Licht_1998_Verriegelung.jpg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 13, 2007 Der har vi samme bryter ja... men koblingsmåten som er beskrevet i linken, er den ubruklelig til min bil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 13, 2007 Aner ikke. Men hvordan er dette løst originalt? En annen versjon av lysbryteren som håndterer kjørelyset? (Den koster ikke så mye, har byttet i Golfen, vill jo være en mye enklere jobb............) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 14, 2007 1200 kr koster det for ny lysbryter, men ledningene måtte kobles om uansett... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 14, 2007 1200 kr koster det for ny lysbryter, men ledningene måtte kobles om uansett... 634 for nesten samme bryter til Golfen i 2003.......... Men kobling kan jeg ikke hjelpe med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...