Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor disse er å få kjøpt billigst? Ser de koster noen kroner stykket..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har tenkt å kjøpe slike selv 17" til min passat 2003 mod. Har i utgangspunktet tenkt å be om pristilbud i fra http://www.poleposition.no og hos Mekonomen (vi får klubbrabatt hos begge)..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Big Wheels i Kristiansund er vel et godt tips, vi har nå rabattavtale der også. De sender frakfritt!

Og når du bor i Trondheim er det jo ett par alternativer å stikke innom på Tempe, Wheelie var billigst forrige gang jeg kjøpte OZ..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har griselyst på Superturisimo GT i 17" til min S4. Vet det hadde blitt helt konge. Men de er ikke helt billige. Men jeg må ha nye felger, de gamle er ikke til å redde. Og grunnen er at det var billige MIM-felger som tydligvis ikke tålte å bli kjørt litt med.

Og OZ (eller Compomotive) har jeg *aldri* hørt om noen som har klart å ødelegge på den måten.

OZsuperturisiomogt.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har griselyst på Superturisimo GT i 17" til min S4. Vet det hadde blitt helt konge. Men de er ikke helt billige. Men jeg må ha nye felger, de gamle er ikke til å redde. Og grunnen er at det var billige MIM-felger som tydligvis ikke tålte å bli kjørt litt med.

Og OZ (eller Compomotive) har jeg *aldri* hørt om noen som har klart å ødelegge på den måten.

OZsuperturisiomogt.jpg

De aller fleste som selger dekk og felg skaffer OZ. Vi selger dette her hos oss til fornuftige priser..

Og joda vi har felger her i butikken som er skikkelig skamkjørt vi.. så det går med oz det og..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og vil ha ultra leggera.... I 19"da.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og joda vi har felger her i butikken som er skikkelig skamkjørt vi.. så det går med oz det og..

Tviler ikke, men enkelte er verre å ta livet av enn andre.

Denne historien som Kollevold har lagt ut viser hvor mye kvalitetsfelger kan tåle.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.