#1 Skrevet Mars 13, 2007 Noen som vet hvor disse er å få kjøpt billigst? Ser de koster noen kroner stykket.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 13, 2007 Har tenkt å kjøpe slike selv 17" til min passat 2003 mod. Har i utgangspunktet tenkt å be om pristilbud i fra http://www.poleposition.no og hos Mekonomen (vi får klubbrabatt hos begge).. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 13, 2007 Big Wheels i Kristiansund er vel et godt tips, vi har nå rabattavtale der også. De sender frakfritt! Og når du bor i Trondheim er det jo ett par alternativer å stikke innom på Tempe, Wheelie var billigst forrige gang jeg kjøpte OZ.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 13, 2007 Jeg har griselyst på Superturisimo GT i 17" til min S4. Vet det hadde blitt helt konge. Men de er ikke helt billige. Men jeg må ha nye felger, de gamle er ikke til å redde. Og grunnen er at det var billige MIM-felger som tydligvis ikke tålte å bli kjørt litt med. Og OZ (eller Compomotive) har jeg *aldri* hørt om noen som har klart å ødelegge på den måten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 14, 2007 Jeg har griselyst på Superturisimo GT i 17" til min S4. Vet det hadde blitt helt konge. Men de er ikke helt billige. Men jeg må ha nye felger, de gamle er ikke til å redde. Og grunnen er at det var billige MIM-felger som tydligvis ikke tålte å bli kjørt litt med. Og OZ (eller Compomotive) har jeg *aldri* hørt om noen som har klart å ødelegge på den måten. De aller fleste som selger dekk og felg skaffer OZ. Vi selger dette her hos oss til fornuftige priser.. Og joda vi har felger her i butikken som er skikkelig skamkjørt vi.. så det går med oz det og.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 14, 2007 Jeg og vil ha ultra leggera.... I 19"da..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 14, 2007 Og joda vi har felger her i butikken som er skikkelig skamkjørt vi.. så det går med oz det og.. Tviler ikke, men enkelte er verre å ta livet av enn andre. Denne historien som Kollevold har lagt ut viser hvor mye kvalitetsfelger kan tåle. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...