#1 Skrevet Mars 13, 2007 Hei jeg har kjøpt meg en audi 90 2,3 20v quattro, har noen ganger litt problemer med å få den i fjerde gir og revers??? Kan dette være noen tegn på at girkassa snart tar kvelden? Eller bare synkroniseringa? Bilen hopper også litt for mye ned når jeg trykker inn clutch pedalen når den er kald, noen som vet hvordan jeg kan få fikse disse tingene uten å betale en formue? Trenger også kanal lister, og panser lister viss noen har noe til salg, eller noen som vet hvor jeg får tak i dette. Har vært på 4 bil ophuggere, men ingen har.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 13, 2007 Ang girkassa: Sjekk overføringsstagene fra girspaken og frem til selve kassa. Litt justering på disse kan gjøre mye utslag i forhold til hvordan girene "treffer". Mvh EW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 14, 2007 æsj.. Hadde samme problem jeg.. og nå står jeg uten bil:( mn kanskje du er heldigere enn meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...