Hvor får man kjøpt "showskilt"?

Anbefalte innlegg

Kunne tenkt meg å ordne noen personlige skilt. Noen som har noen tips på nettsider hvor man kan bestille slikt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg bestillte herfra. Utrolig bra kvalitet, og rask levering.

 

Jeg bestilte også herfra.

 

Tok litt tid med mine riktignok, men har ingen problemer med å anbefalle dubmeister videre alikevel.

 

Her kan man forøvrig velge mellom den gamle tyske fonten og den nye, i motsetning til endel av de andre aktørene som kun har en smal font som ikke ligner på noe som helst.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg bestillte herfra. Utrolig bra kvalitet, og rask levering.

 

De skryter av å kunne bruke PAYPAL, men det ser jeg ikke.

Hva gjorde du?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De skryter av å kunne bruke PAYPAL, men det ser jeg ikke.

Hva gjorde du?

 

visste ikke de tok paypal... bruke mastercard.

 

mine skilt ble slik. Bestillte skiltplate og klistremerker til skiltet i tillegg. (tyske klistremerker etter de 2 første bokstavene)

 

dsc02380eo0.th.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De skryter av å kunne bruke PAYPAL, men det ser jeg ikke.

Hva gjorde du?

Om jeg ikke husker feil, så brukte jeg paypal,, send de en mail og spør så får du sikkert nødvendig info

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Konge!! Skilter bestilt fra germanplates =D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ring Lator skiltfabrikk her i Norge! De lager alt du vil ha av skilt på bilen din.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ring Lator skiltfabrikk her i Norge! De lager alt du vil ha av skilt på bilen din.
Lager de skilter basert på samme mal som de 'gamle' skiltene (de som var rett før de nye med flagg)..?

 

Vil uansett anbefale å ta en telefon dit, svært god service og hyggelige folk! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.