#1 Skrevet Mars 13, 2007 Som topic sier så lurer jeg på om noen vet hvem som selger Axis Milano felgene. Det ligger bilde av felgene under. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 13, 2007 Dette er jeg litt interessert å finne ut av også ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 13, 2007 Dette er jeg litt interessert å finne ut av også ! dem har dessverre gått ut av produksjon! knall fin felg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 13, 2007 Har jo disse da. Ikke samme merke, men ligner jo på dem du ville ha. Men er jo mørke i senter. http://www.bilprodukter.no/html-sider/bildesider-2007/bp28-SA17.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 13, 2007 ligner? haha:P er vel strengtatt helt like:P bare mørkere farge:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 13, 2007 Har jo disse da. Ikke samme merke, men ligner jo på dem du ville ha. Men er jo mørke i senter. http://www.bilprodukter.no/html-sider/bildesider-2007/bp28-SA17.html Dde ble litt for mørke for min del. Skulle gjerne hatt de i sølv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 13, 2007 som Christian sier her, så har Axis sluttet og produsere Milano felgen, da det var blitt for mange kopier (med dårlig kvalitet) på markedet, de har derfor tatt den ut av produksjon og isteden komt med mange andre nye design 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 15, 2007 Hmm..jeg har da inne 20x9,5 til bestilling..hadde masse på lager 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 15, 2007 Hmm..jeg har da inne 20x9,5 til bestilling..hadde masse på lager Har du 19" x 8,5? Hvor mye er disse på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 15, 2007 forsøkte ved flere forskjellige forhandlere å få tak i 8.5*19 5*112 men disse er ikke igjen flere av. Tok kontakt med axis direkte og fikk beskjed som nevnt over... Mulig de har igjen andre dimensjoner på lager inntil videre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...