#1 Skrevet Mars 13, 2007 har fått kjøpt meg en spoiler til passaten noen som har noe tips til å feste den ??Sika eller noe sånt??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 13, 2007 Sica eller Rutelim. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 13, 2007 har på lakkeringssjappa mente at sika ikke holdt men jeg har da hørt kun positive ting om d 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 13, 2007 Denne regner jeg med skal limes rett på vindu på en Stv? Ville heller fått tak i rutelim da,sitter visst ennå bedre en Sica. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 14, 2007 den skal festes på kanten over ruta på en stasjonsvogn . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 14, 2007 Rutelim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 14, 2007 tec7 vil og gjøre jobben. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 14, 2007 Brukte det limet som fulgte med Caractere spoileren.. Sitter som støpt! Truls 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...