#1 Skrevet Mars 13, 2007 Noen som har hatt problem med vedvarende vann i hovedlykter på a4 B6. Vann dråper på innsiden av lykteglass? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 13, 2007 Noen som har hatt problem med vedvarende vann i hovedlykter på a4 B6.Vann dråper på innsiden av lykteglass? Dette har vært og er vist en svakhet. Byttet begge frontlyktene på gamlebilen min pga dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 13, 2007 Dette må vell være en god nok grunn til å få nye på Reklamasjon? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 13, 2007 Dette har vært og er vist en svakhet. Byttet begge frontlyktene på gamlebilen min pga dette. Har vann i begge frontlyktene mine! Skulle vell få dette på garanti på en 2004 mod? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 14, 2007 Har vann i begge frontlyktene mine! Skulle vell få dette på garanti på en 2004 mod? Det er en garantisak ja. Hadde ingen problemer med det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 14, 2007 Gjelder reklamasjon for det om bilen er importert? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 15, 2007 ...og hvis den er importert, hvor lenge varer reklamasjonen på dette? Jeg har en 2002 modell... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...