#1 Skrevet Mars 13, 2007 Bytta skiver og klosser foran for litt siden, og de piper: rolleyes Brukte originale skiver og klosser, mulig litt sparsomt med kobberpasta, men det skulle vel holde. Er det fordi klossene er laga uten asbest, eller finnes det andre grunner til piping i bremser? Forresten nye calipere også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 13, 2007 Mine piper ikke.. peis på med kobberpasta, så forsvinner nok lyden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 13, 2007 Jaja, jeg som trodde jeg hadde gjort unna mekkinga for nå.. Mener du det holder å bare kline på, eller mener du at jeg skal ut med klossene og gå mer nøyaktig til verks? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 13, 2007 Du bør nok demontere.. Jeg klinte iallefall på masse på anleggsflata til stempelet og på sidene av klossene. Pass på at du skyyver stempelet helt tilbake når du setter de i, ellers vil pasten bare skrapes av mot stempelet. Brente meg på det første gang, da var det bare å demontere igjen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 14, 2007 Monterte du anti-skrikeplater mellom klossene og stemplene? Hvis ikke kan det være en del å hente der. Helt nye klosser kan også ha grader på kantene som kan skrike ei stund før de slites bort (lurt å sjekke nye klosser før montering, og bruke fila dersom noe stikker opp). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...