#1 Skrevet Mars 13, 2007 Hei Har drevet å pusset opp golfen min og har i den sammenheng hatt løst alt av ledningsnett til motoren og dashbordet. Når jeg nå idag skulle koble på et batteri og se om jeg fikk no liv i bilen, så begynte bensinpumpa å gå med en gang jeg koblet på batteriet(Tenningen var ikke på) og når jeg så prøver å vri om nøkkelen så skjer det ikke en dritt. ikke anntydning til liv inni bilen.. hva i huleste er det som er galt?: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 14, 2007 ingen som har peiling på hva dette kan være? tenningslåsen? ganske irriterende problem nå og vil få start på bilen snart: gråter : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 14, 2007 Sikker på at det er nok strøm på batteriet da? Når jeg kjøpte S2'n min var den stått i mange måneder med polene av batteriet... så koblet jeg på polene og da begynte bensinpumpa å gå og det var helt tullete! Hender seg de klikker litt de der kjøretøyene med feil strømspenning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 15, 2007 er ikke en perfekt batteri men.. skal være runst 12v på det.. men har tenkt tanken på å kjøpe et biltema batteri og prøve med det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 15, 2007 Kan lønne seg å prøve hvertfall... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 15, 2007 Da var det fikset. viste seg å være litt feil kobling av meg i sikringsboksen. hehe men er fortsatt noen elektriske problemer.. Når jeg setter på tenningen så er det ikke lys i speedometeret og kjørekomputeren funker ikke. hvis jeg skrur av tenningen og skrur på lysa på bilen så er det lys i speedometeret.. noen som vet hva det kan være? Et annet problem er at lyset til fjernlysene lyser hele tiden i instrumentet men når jeg setter på fjernlysene så slutter den å lyse.. får heller ikke "låst" fjernlysene.. må holde spaken inne hele tiden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...