Rart problem på golfen min

Anbefalte innlegg

Hei

Har drevet å pusset opp golfen min og har i den sammenheng hatt løst alt av ledningsnett til motoren og dashbordet. Når jeg nå idag skulle koble på et batteri og se om jeg fikk no liv i bilen, så begynte bensinpumpa å gå med en gang jeg koblet på batteriet(Tenningen var ikke på) og når jeg så prøver å vri om nøkkelen så skjer det ikke en dritt. ikke anntydning til liv inni bilen.. hva i huleste er det som er galt?:S: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som har peiling på hva dette kan være? tenningslåsen? ganske irriterende problem nå og vil få start på bilen snart: gråter :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikker på at det er nok strøm på batteriet da? Når jeg kjøpte S2'n min var den stått i mange måneder med polene av batteriet... så koblet jeg på polene og da begynte bensinpumpa å gå og det var helt tullete! Hender seg de klikker litt de der kjøretøyene med feil strømspenning : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke en perfekt batteri men.. skal være runst 12v på det.. men har tenkt tanken på å kjøpe et biltema batteri og prøve med det

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan lønne seg å prøve hvertfall...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var det fikset. viste seg å være litt feil kobling av meg i sikringsboksen. hehe

men er fortsatt noen elektriske problemer.. Når jeg setter på tenningen så er det ikke lys i speedometeret og kjørekomputeren funker ikke. hvis jeg skrur av tenningen og skrur på lysa på bilen så er det lys i speedometeret.. noen som vet hva det kan være?

Et annet problem er at lyset til fjernlysene lyser hele tiden i instrumentet men når jeg setter på fjernlysene så slutter den å lyse.. får heller ikke "låst" fjernlysene.. må holde spaken inne hele tiden

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.