#1 Skrevet Mars 13, 2007 Noen som kan hjelpe... Fikk pakke i posten i dag og skal montere facelift hovedlykter. Sett litt på den guide som ligger på VACN forsiden. Jeg har ikke xenon men er det de samme delene som i den guiden jeg trenger? På forhånd tak for svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 13, 2007 Ja du trenger det samme. Selv lagde jeg en overgang. Vrei de gamle "husene" ut av gamlelykta slik at jeg kunne koble de på det originale ledningsnettet og hadde de nye pluggene i den andre enden. Da slapp jeg å klippe i originalnettet. Lykke til. Brukte samme guiden jeg også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 13, 2007 aha...det var jo ganske smart... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 13, 2007 Stemmer det. 1999 modell. Ligger vel en link i signaturen min, men tok ingen bilder av prosessen. Det blir litt arbeid med krympestrømpe eller lignende om du vil ha en "vanntett" plugg, men det går med litt fantasi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 13, 2007 Så litt på A3'en din...ganske så fin den!! Likte den blå godt...takker for tipset! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 13, 2007 Så litt på A3'en din...ganske så fin den!! Likte den blå godt...takker for tipset! Takker for det. Tror forresten det ligger en guide på nordicaudi.com også et sted.. Men husker ikke hvor i farten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 13, 2007 ok..skal se på den og!! t y 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 12, 2007 Har guiden til montering av facelift lykter blitt fjernet etter den nye layout'n eller? finner den ikke noe sted 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 24, 2008 Lurer på det samme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...