#1 Skrevet Mars 13, 2007 Har to koni-dempere jeg har kjøpt brukt, og som har ukjent tilstand. Disse er ikke montert på bilen enda.. De ser helt fine ut, men selv på den stiveste instillingen synker den ene demperen av seg selv, det gjør ikke den andre. Er den som synker bare å kaste, eller skal det være sånn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 14, 2007 Bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 14, 2007 Har to koni-dempere jeg har kjøpt brukt, og som har ukjent tilstand. Disse er ikke montert på bilen enda.. De ser helt fine ut, men selv på den stiveste instillingen synker den ene demperen av seg selv, det gjør ikke den andre. Er den som synker bare å kaste, eller skal det være sånn? Har selv hatt koni dempere og de sank ikke i sammen,men var veldig harde å presse i sammen. Prøv å pumpe demperen og se om det hjelper,hvis ikke tror jeg den er defekt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 14, 2007 Kommer helt ann på om det er gass eller oljedemper, men en oljedemper kan/pleier sige sammen om den står løst uten fjærer. Men de burde jo vært like. Er begge "like trege" å dra inn å ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...