Anbefalte innlegg

Sorry denne skulle vært under TUNING!

Heisann. Lurte på om noen hadde sånn ca peiling på hvor mye HK jeg har i bilen.. Det som er gjort:

Motor: 1.8T

Stæsj: 3" Downpipe fra Hoenhester, Racekat fra Hoenhester, 3" Effektanlegg fra kat og ut, TS racing chip(tror det er 195 hk chip), Åpent filter.

(resirkuleringsventilen er oxo bytta, men det vet jeg ikke om har noe å si, hehe: klø : )

Vet det beste er å få bremsa for å få nøyaktig, men jeg bare lurte på om noen har noen ca tall?

Quattro stjeler vel 20% av effekten eller noe oxo? : klø :

Mvh Ketil S.: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann!

Er vel vanskelig å si sånn helt konkret. Kommer jo litt an' på utgangspunktet, tilstand osv,osv...

Blir sikkert mange synsere her med forskjellige meninger, det beste ville nok vært å fått den benka, og eller kontaktet TS-racing f.eks.

Jeg har stort sett samme oppsettet, Chip fra ES-tuning, 3" DP fra Supersprint, fjerna cat'en helt, og 2,5" resten av veien ut. Åpent filter, Forge resirkventil og magnetventil bytta til N75H.

Men hvis du har K03, så klarer man vel maksimalt å hente ut 210-215 på en god dag, og alle forhold optimale.

Mener man regner ca 11% effekttap i quattro drivverket.

Shoot me if I'm wrong!

Mvh Preben

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper du har det chippen sier. Altså ca 200 hk i motoren. Som sagt kommer det ann på motorens ørige stand/ km stand/ slitasje.

Min med K04, chip og effektanlegg er ifølge KRB hvor chippen ble kjøpt god for ca 210 hk. Enkelte biler med samme oppsett hadde greid 230-40 hk, men det hørte til sjeldenhetene ifølge Kai Roger hos KRB.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, takker for svar folkens! : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.