Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om jeg skal lakke speilene på min svarte A3 97mod. Lurer på hvordan det vil ta seg ut med eks røde speil og hva folk synes om ideen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva farge har bilen fra før da : klø : Og er det snakk om kun speilkåpen eller også selve festet som er svart på alle uansett farge.. : rolleyes

 

Edit: så at det sto "min svarte A3"... gikk litt fort gitt!! Men er det kun speilene du vil ha rødt tror jeg det kan se litt rart ut. Har du røde kalipere alt. røde felger i nøyaktig samme farge kan det bli litt tøft da ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

unnskyld meg men juck!!! høes ikke ut som en god ide akkurat

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trur du kommer til å angre på det.

Hvis du skal da må du isåfall gjennomføre det med flere røde detaljer rundt om på bilen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir neppe pent

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er enig med resten av gjengen, dropp det..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg lurer på om jeg skal lakke speilene på min svarte A3 97mod. Lurer på hvordan det vil ta seg ut med eks røde speil og hva folk synes om ideen...

 

nei nei nei: eek : sorte speil eller speil i bilens farge..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ganske entydige tilbakemeldinger. Merker at det ikke var viktigere for meg enn at disse svarene er nok til at jeg dropper tanken...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.