#1 Skrevet Mars 13, 2007 på bilen min så har hanskerommet gått i stykker.. får ikke åpnet på vanlig måte.. når jeg drar i utløseren skjer ikke no.. går det ann å åpne og fixe eller må hele lokket byttes? og hvor dyrt er dette? gjør jobben selv da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 14, 2007 Jeg hadde samme feilen på min 2004 mod. Var på verkstedet, var visst bare en bagatell, ingenting byttet. Fikk det gratis! :-) PS! Fikk ikke med meg hva som var galt dessverre! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 14, 2007 I tilfelle det er ødelagt, så har eg snart hanskerom til salgs--- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 15, 2007 si ifra da.. skal ta det ut en dag å se på det.. er lat.. skrur hele dagen på jonne.. gidder ikke etter jobb.. heh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...