#26 Skrevet April 26, 2007 Spørs om jeg ikke blir å prøve å sette strøm direkte i sikringene... Jeg må jo bare prøve meg frem... Er heldigvis helg imorra, så da kan man holde på litt utover kveldene også... Takker for alle svar (og tålmodighet) så langt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet April 26, 2007 Jeg vet at Jonus kan modde ledningsnettet slik som du beskriver Har du peiling på hva han tar for den jobben? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet April 27, 2007 har hørt ca 2000 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet April 30, 2007 Til de som lurer på hvordan dette gikk, så gikk det til helv... Jeg fikk aldri gnist i pluggene, uvisst av hvilken grunn. Men jeg mistenker amatøren som drev på med dette, dvs meg... Så idag plukket jeg ut hele lednings nettet og sendte det til Jonus for modifisering og testing. Han skulle ordne det samme dagen som han fikk henta pakken, og sende den tilbake dagen etter. All kred til han.... Jeg veit at han har vanvittig mye å gjøre i disse tider, men alikevel så skulle han gjøre jobben for meg med en gang... Så hvis jeg er riktig heldig så får jeg det tilbake før helga.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mai 22, 2007 Det har gått litt over tre uker med testing og feilsøking nå og jeg får fortsatt ikke gnist i pluggene... Jeg er nå 99% sikker på at det er giverne som sitter på siden av blokka som er synderne. Jeg har gått i anskaffelse av en helt ny giver for å prøve å eliminere dette problemet, uten hell. Problemet er som følger... Giverne står på sine respektive plasser på blokka, disse skal gi fra seg spenning når svinghjulet blir dreid rundt. Problemet er bare at når jeg turner motoren rundt manuelt så blir det utslag på multimeteret, men hvis jeg bruker starteren så får jeg ikke noe utslag! Jeg har lite peil på sånne ting, men det virker nesten som at når jeg turner motoren med starteren så er det ett eller annet som "stjeler " spenninga som skal gi signal til giveren... Forstå det den som kan.... Men her trenger jeg seriøse tips, så hvis dere har noen innspill så for all del rop ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mai 22, 2007 Okay...gjør så her. Sett tenning på og bruk en ledning fra batteri til + polen. Sjekk om det funker. Kan hende at når du vrir omm nøkkelen til start pos så mister du en spenning et sted. Dette får du eliminert ved å kjøre strøm rett på innslaget. Får du signal på begge når du turner og? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mai 22, 2007 Skal ta og teste dette imorra! Jeg får signal på begge to når jeg turner manuelt ja, så det er mye som tyder på at det er en liten spennings tjuv en eller annen plass... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...