Anbefalte innlegg

Har tenkt å bestille (og ettermontere) avtakbart hengerfeste fra ebay.de til min Passat 3BG 2003 mod.

http://cgi.ebay.de/Anhaengerkupplung-VW-Passat-Typ-3B-3BG-u-Skoda-Superb_W0QQitemZ260083821384QQihZ016QQcategoryZ76118QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

(De selger westfalia-fester dvs. samme som originalt.) Det jeg lurer på er hvor mange poler som er vanlig på de nye henger kontaktene. Er det 7 eller 13 poler. Vet det går ann med overgang 7/13-poler og 13/7poler, men tenkte å kjøpe det som er mest fremtidsrettet og heller benytte overgang på eldre hengere.

Noen som vet?: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har tenkt å bestille (og ettermontere) avtakbart hengerfeste fra ebay.de til min Passat 3BG 2003 mod.

http://cgi.ebay.de/Anhaengerkupplung-VW-Passat-Typ-3B-3BG-u-Skoda-Superb_W0QQitemZ260083821384QQihZ016QQcategoryZ76118QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

(De selger westfalia-fester dvs. samme som originalt.) Det jeg lurer på er hvor mange poler som er vanlig på de nye henger kontaktene. Er det 7 eller 13 poler. Vet det går ann med overgang 7/13-poler og 13/7poler, men tenkte å kjøpe det som er mest fremtidsrettet og heller benytte overgang på eldre hengere.

Noen som vet?: klø :

7 pols er mest vanlig.... 13 er vel stort sett bare brukt på campingvogner o.l

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville montert 13-pins kontakt, nye hengere vil også komme med den

etterhvert.

13-7 pins overgang koster omtrent 100 kr. hos Max Fritid.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville montert 13-pins kontakt, nye hengere vil også komme med den

etterhvert.

13-7 pins overgang koster omtrent 100 kr. hos Max Fritid.

Takker for svaret. Da blir det 13-pins ettersom det er det som blir vanlig fremover.: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.