#1 Skrevet Mars 14, 2007 Hei lurte på om noen kunne hjelpe meg med en rask photo shop.... Fikse det som ikke er polert, svart.... Takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 14, 2007 Rask og fæl, men du får et inntrykk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 14, 2007 Det blei egentlig ganske tøft+at jeg slipper og knote med kriker og kroker når jeg polerer: rolleyes Edit: TAKK! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 14, 2007 Det blei egentlig ganske tøft+at jeg slipper og knote med kriker og kroker når jeg polerer: rolleyesEdit: TAKK! Ja jeg synes go for it! Blir litt bedre kontrast iforhold til det polerte også. Men jeg ville vurdert svart inni felgen også muligens, men det gir ikke noe godt inntrykk å gjøre det i PS fant jeg ut, så jeg skippa det. Bare hyggelig forresten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 14, 2007 Ja jeg synes go for it! Blir litt bedre kontrast iforhold til det polerte også. Men jeg ville vurdert svart inni felgen også muligens, men det gir ikke noe godt inntrykk å gjøre det i PS fant jeg ut, så jeg skippa det. Bare hyggelig forresten Ja lakkerer da svart inni felgen også ja.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 15, 2007 Kan noen photo shoppe de kantene som stikker opp "inni" felgen svart eller mørk lilla.... Bildet: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 15, 2007 Trenger vel ikke schoppe det får å se at du må lakkere vel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 15, 2007 En i lilla 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 15, 2007 Og svart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 15, 2007 Trenger vel ikke schoppe det får å se at du må lakkere vel. Vurderer om jeg skal polere eller lakkere.... Trur jeg skal lakkere der og på innsiden av eikene i bilens farge... Takk igjen Kenneth: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 7, 2007 Et siste spm.... Kan noen fikse den delen som er hvit til svart eller lilla? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 8, 2007 bump... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...