#1 Skrevet Juli 14, 2004 Hva tror folket? Vil øyelokk bli i konflikt med grillen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 14, 2004 Næh.. jeg mener øyelokk hadde vært midt i blinken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 14, 2004 Opprinnelig postet av Knut Arne Oppigård Næh.. jeg mener øyelokk hadde vært midt i blinken. Det jeg tror også. Greit å få "minsket" lyktestørrelsen litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 14, 2004 Personlig er jeg ikke noe stor fan av øyelokk egentlig.. Særdeles få biler jeg synes det gjør seg på.. Da liker jeg mye heller ei grillist som går over hele fronten, så det ikke ser så "lappeteppe-aktig" ut.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 14, 2004 Skal ha på Caractere frontspoiler etterhvert. Er ikke sikker på om det blir bra med øyelokk da nemlig. Skal se om jeg får limt inn bilde nå da.. front m. spreder.doc 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 14, 2004 Gikk visst ikke det.. Ligger uansett på http://www.caractere.com. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 14, 2004 Tar meg friheten å gjør det for deg :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 14, 2004 Takk. Fikk av en eller annen grunn kun kopiert det inn i Word. Fortsetter med å si at jeg er usikekr på om øyelokk passer til overnevnte bilde. Min blir da i sølvgrå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 17, 2004 sånn ble min.... synes øyelokk er penest uten tvil..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 17, 2004 Opprinnelig postet av arve egeberg sånn ble min.... synes øyelokk er penest uten tvil..... Hvilke øyelokk har du Arve? De bra ut syntes jeg. Har sett diverse varianter.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 17, 2004 Arve har samme som meg tror jeg, Kamei sine. Kamei har (hadde?) to typer, en lang som dekker blinklyset, og en kort som bare dekker hovedlyset, men går ned på siden på fjernlyset også. Jeg har den lange typen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 18, 2004 Opprinnelig postet av Bjørn Badowski Arve har samme som meg tror jeg, Kamei sine. Kamei har (hadde?) to typer, en lang som dekker blinklyset, og en kort som bare dekker hovedlyset, men går ned på siden på fjernlyset også. Jeg har den lange typen. Tror jeg skal investere i det jeg også faktisk. Nice. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 18, 2004 Opprinnelig postet av Bjørn Badowski Kamei har (hadde?) to typer, en lang som dekker blinklyset, og en kort som bare dekker hovedlyset, men går ned på siden på fjernlyset også. Jeg har et sett av den korte typen liggende å slenge.... Gi-bortpris. Kan ta de med på Lånke hvis du vil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 18, 2004 Opprinnelig postet av Kristoffer Holth Hvilke øyelokk har du Arve? De bra ut syntes jeg. Har sett diverse varianter.. jeg har den lange som bjørn ja. synes nå den er penest jeg da...... de korte blir liksom litt små for meg... hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 20, 2004 Opprinnelig postet av arve egeberg jeg har den lange som bjørn ja. synes nå den er penest jeg da...... de korte blir liksom litt små for meg... hehe Da er min kommet på posten også.. Må bare få den lakkert først nå.. Det koster vel ikke all verden..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 20, 2004 Jeg selv hade gått for Bôser Blick, jeg syntes passat du har ser bra ut m det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 20, 2004 Kamei som Arve og Bjørn har stemmer jeg for... pent! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juli 20, 2004 Opprinnelig postet av Runar Jensen Jeg selv hade gått for Bôser Blick, jeg syntes passat du har ser bra ut m det. Har du bilde eller? Bôser Blick? Aldri hørt om det jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juli 20, 2004 Opprinnelig postet av Andreas Skotner Kamei som Arve og Bjørn har stemmer jeg for... pent! Den får jeg snart også, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juli 20, 2004 Har ikke bilde men sikkert noen andre her. Kan også være fint opp og nede slik på dette bilde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juli 20, 2004 Her har du et bilde med Bôser Blick Og her har du et bilde av korte Kamei øyelokk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juli 20, 2004 Kamei passer nok best for meg, da jeg har Caractere grill - og skal ha Caractere frontspoiler neste år. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juli 20, 2004 Opprinnelig postet av Kristoffer Holth Kamei passer nok best for meg, da jeg har Caractere grill - og skal ha Caractere frontspoiler neste år. Jeg ville si at de som går helt ut fra JE deisgn ser bedre ut etter min smak da de også går over blinklysene. I alle fall Lykke Til:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juli 20, 2004 Har et sett korte liggende jeg... Om noen vil ha... Det er Kamei... Eller som vi sir det nordpå.. Ka? mei? Dette skal jeg ha kun ha en tre retters middag for... Neida, om noen vil ha det, så kan de få de. Er helt nye i eske. Fikk dem selv, men de passer ikke på Audi 100 S Coupen min... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juli 21, 2004 jeg tar dem gjerne Håkon... skader ikke.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...