Anbefalte innlegg

Skal få lagt solfilm på bilen i løpet av våren men ønsker å få det gjort så bra som over hode mulig. Noen som har gode erfaringer med noen firma som er utmerket på dette området? Mellom Bodø og Oslo helst...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal få lagt solfilm på bilen i løpet av våren men ønsker å få det gjort så bra som over hode mulig. Noen som har gode erfaringer med noen firma som er utmerket på dette området? Mellom Bodø og Oslo helst...

Hei,

Jeg fikk lagt solfilm hos Decor Cut i Trondheim på en Passat jeg hadde tidligere. Det kom litt støv imellom film og rute som jeg klaget på og de byttet film på 2 ruter uten spørsmål, veldig bra service !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv Scandinavia Solfilm...de har 7 års garanti på filmen!!! Har det selv, er kjempe fornøyd!!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

driver og skal få til solfilm på golfen min jeg og. noen som har peiling på pris? har en stv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har akkurat hørt på pris hos City Bilpleie på Hamar, de tok 6250,- for 5 ruter på en Audi A4 Avant 1996 modell.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ekko+ på orkdal er jævlig flinke.snakk med stig på tlf:99592661,si at du snakka med meg så får du en grei pris tenke æ: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.