#1 Skrevet Mars 14, 2007 Har du en A4 B5 orginal facelift eller har facelift-lykter på eldre modell og har det BSR luftfilterkittet med varmesjoldet så må jeg spørre om noe.. Har et problem at den slangen fra luftfilter/lmm osv og ned til turboen går inni lykta.. Har ikke sjans i å få den slangen klar av lykta.. Lykta vibrerer litt når motoren vibrerer og det er jo irriterende.. Har et bilde her.. har til å med måtte flytte varmesjold lengere bak (ca 3 cm) så lurer på om det er en annen slange for de som har facelift? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 14, 2007 du må feste lykta bedre! da går det! sleit med plass der selv, men med makt så fikk jeg alt til og stå stille.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 14, 2007 du må feste lykta bedre! da går det! sleit med plass der selv, men med makt så fikk jeg alt til og stå stille.. Og hvordan får jeg festet lykta bedre?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 14, 2007 jeg borret noen ekstra hull i plasten under(kanten til der org xenon ballast skal være) og festa med stips mot chassiet som en provisorisk løsning, skal fikse det bedre senere.. Blei faktisk overrasket over at det funka, men er ikke sikkert problemet mitt var like stort som det du har! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 14, 2007 jeg borret noen ekstra hull i plasten under(kanten til der org xenon ballast skal være) og festa med stips mot chassiet som en provisorisk løsning, skal fikse det bedre senere.. Blei faktisk overrasket over at det funka, men er ikke sikkert problemet mitt var like stort som det du har! Hmmm... Ja skjønner.. Men tror problemet mitt er litt større.. Hele varmesjoldet skal jo ca 3 cm lengere fram, og da det allerede butter, så vil det butte noe veldig når varmesjoldet står der det skal stå.. Hmmm.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 14, 2007 har akkurat det samme problemet... tenkte på å lage en erstatning der.. ikke så lett med alle innstikka nedover slangen der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 14, 2007 har akkurat det samme problemet... tenkte på å lage en erstatning der.. ikke så lett med alle innstikka nedover slangen der Hmm.. Rart det skal være sånn da... Litt knot å få laget til en erstatning der, men går jo.. Hvordan er det på orginal facelift tro? Noen som har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 14, 2007 skulle hatt en som tålte mer trykk samtidig... Men vet ikke åssen man skal få til innstikka på en bra måte... tenkte å kjøpe silikonbend og slanger men.. gidder ikke begynne med sånne ting om det ikke har forutsetning for å bli bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 14, 2007 Hmm.. Rart det skal være sånn da... Litt knot å få laget til en erstatning der, men går jo.. Hvordan er det på orginal facelift tro? Noen som har? På min med org Facelift har jeg det samme problemet,kaontaktern ligger bortpå innsugsslangen,men lampene mine vibrerer ikke,du har justert den store plastikkskruen like innved skjermen helt ned så lampen ligger skikkelig nedpå karosseriet? Men hvis du tenker på om hjørne på lampen ligger innpå innsugningsslangen så gjør den ikke det på min i hvertfall.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 15, 2007 På min med org Facelift har jeg det samme problemet,kaontaktern ligger bortpå innsugsslangen,men lampene mine vibrerer ikke,du har justert den store plastikkskruen like innved skjermen helt ned så lampen ligger skikkelig nedpå karosseriet? Men hvis du tenker på om hjørne på lampen ligger innpå innsugningsslangen så gjør den ikke det på min i hvertfall.. Hmm.. Du har ikke et bilde av det tilfeldigvis? Lykta sitter fast den med det som den er festet i, men det hjelper ikke det når slangen ligger i press inntil lykta.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 15, 2007 Samme nr. på slangene såvidt jeg kan se. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 15, 2007 Samme nr. på slangene såvidt jeg kan se. Hmm.. Da er det det varmeskjoldet som rett og slett passer litt dårlig på biler med de facelift-lyktene da siden mange har problemer der.. Hadde ikke problemet før når jeg hadde andre lykter.. Får se om jeg finner på noe løsning.. Vet du om det har kommet noen deler til meg på hamax Bent Owe? Skulle komme i løpet av uka.. (tyskland-bestilling) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 15, 2007 Ser sånn ut ja. Fester til kanalskjørter eller noe sånt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 15, 2007 Ser sånn ut ja. Fester til kanalskjørter eller noe sånt? Ja det stemmer... Dyre sådan.. Kommer innom i morra en tur og henter.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 15, 2007 Hmm.. Du har ikke et bilde av det tilfeldigvis? Lykta sitter fast den med det som den er festet i, men det hjelper ikke det når slangen ligger i press inntil lykta.. Jeg kan ta ett bilde i morgen så du får se. Men sjekket litt i dag,hjørnet på lampen ligger innpå innsugningsslangen akkurat som på din fant jeg ut.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...