#26 Skrevet Mars 18, 2007 Hei! Stikk bort på Statoil til han hyggelige karen som eier den. De har vel løftbukk (eller kanskje de kun har grav....husker ikke helt). Får du en til å sitte i bilen for å utføre de ulike tingene, mens en står under for å sjekke om to eller flere hjul går rundt. Det bør kanskje funke for å få avdekket feilen????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mars 18, 2007 Hei! Stikk bort på Statoil til han hyggelige karen som eier den. De har vel løftbukk (eller kanskje de kun har grav....husker ikke helt). Får du en til å sitte i bilen for å utføre de ulike tingene, mens en står under for å sjekke om to eller flere hjul går rundt. Det bør kanskje funke for å få avdekket feilen????? Jeg som eier biln da.. Mener du til han som driver statoil? De har 2 løftebukker.. ska se om de har ti til å skifte olje på haldexn i mårn.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mars 21, 2007 Få koblet på vag-com å sjekket feilkoder, skift olje å filter. Funker den fortsatt ikke spørs det om styringen er gåen eller selve haldexen. Koster ikke så mye om du får tak i en brukt sak.. Har ikke sett dette før nå.. Olje å filter?? olje skjønner jeg, men filter?? er det eget filter til haldexn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mars 21, 2007 Eget Haldex-oljefilter ja. sitter på høyre side. Men tror det er siiiinsykt kronglete å få ut uten spesialverktøy. Evt. må du ofre og sveise om en fastnøkkel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mars 21, 2007 Eller bare kjøpe spesialverktøyet:) http://cgi.ebay.co.uk/AUDI-TT-QUATTRO-GOLF-R32-HALDEX-OIL-FILTER-REMOVAL-TOOL_W0QQitemZ250095846914QQcategoryZ10372QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem?hash=item250095846914 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mars 21, 2007 hmm.. Var ikke klar over at det var eget filter.. Da må jeg jo bestille det.. Blir ikke mitt problem å få ut filteret:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...