Oslo: Mekkeplass ønskes leid.

Anbefalte innlegg

Er det noen i Akershus som leier lokaler for mekking som har plass til en til? Skal jeg bli ferdig med min Audi S2 dette året trenger jeg sårt et sted å stå, har du/dere plass til en bil med eier :) skrik ut. Betaler punktlig, har mye utstyr og tar ikke mye plass. Må kunne komme å skru uansett dag og tidspunkt på døgnet.

 

Kan treffes på telefon 917 26 964 evt PM her inne.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har ledig plass eller vet om lokaler til leie med plass til noen biler (5-6)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bømper denne, så alle får den med seg. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen der ute som har plass til en "liten" Audi S2 og dens eier for noen måneder? Begynner å bli liten tid skal jeg klare å få bilen ferdig til sesongen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne igjen. Sikkert noen som har ledig plass nå :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper enda en gang :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er helt sikker på at det er noe ledig ute i Sørum.

Sett inn annonse i lokalavisa, sett opp plakat på Felleskjøpet ol. steder hvor bønder henger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er helt sikker på at det er noe ledig ute i Sørum.

Sett inn annonse i lokalavisa, sett opp plakat på Felleskjøpet ol. steder hvor bønder henger.

 

Hvis du er så sikker vet du kanskje også hvor :)

Er sikkert ikke vanskelig å finne en gammel møkkakjeller som man kan leie for en billig penge. Bor selv på gård, men har desverre ikke lokaler med plass eller som er egnet til å skru bil på. Derfor denne tråden her på forumet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er fortsatt interessert i å leie en plass..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jan Erik, det er jo slike som deg vi stoler på at skal leie ut mekkeplasser ;) Gårdseiere må ta ansvar her!!

 

Jan Brede

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jan Erik, det er jo slike som deg vi stoler på at skal leie ut mekkeplasser ;) Gårdseiere må ta ansvar her!!

 

Jan Brede

 

 

Sier noe Brede, men "maskinparken" tar for stor plass. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor stor plass trenger du??? mulig at vi har noe mot slutten av sommeren..-- må bare kaste ut tresker'n først. hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor stor plass trenger du??? mulig at vi har noe mot slutten av sommeren..-- må bare kaste ut tresker'n først. hehe

 

Trenger plass til en bil, og noe verktøy. Hvor i verden er dette? Mer info om plassen og hvor mange dere er. Send gjerne på PM..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo løfte denne tråden igjen nå som jeg har kjøpt ny bil og trenger en plass å skru. Er kun snakk om å leie fra i høst og frem til våren. Da er forhåpentligvis verkstedet jeg bygger ferdig :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.