#1 Skrevet Mars 14, 2007 som topic, UTEN AE takk : vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 14, 2007 Tenker du på sorte joeymod eller med annet utseende (Projektor lykter?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 14, 2007 har ikke funnet noen typer, så tar imot tips til begge deler.. er en kompis som skal ha,, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 14, 2007 Fant dette på forumet, men de oransje dingsene var ikke direkte pene:) EDIT: fant et til:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 14, 2007 Kan jo fint mekke det sjøl! Bare å ta av lykteglasset og lakkere det man vil ha sort! Gjorde det selv på min. Billig og bra, hvis man tar seg litt tid og er nøye! Chr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 14, 2007 Disse har jeg. Bli omtrent de samme som en kan lage selv. In.pro som leverer disse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 14, 2007 de var fete! link til sjappe i norge som selger desse?? lyktene skal byttest fordi glasset er veldig slitt, og da ville han ha sorte istedet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 14, 2007 Jeg bestilte de fra stylingtech Men ser også de selger tilsvarende på ebay. Ikke gå for FK i allefall. Bestillte det tre mnd før disse, og har fortsatt ikke hørt noe mer om de(snart et år siden) Edit: Virker ikke som de har de på nettbutikken, men jeg sendte mail og spurte de, og da fikk jeg mail tilbake med bilder o.l. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 14, 2007 hmm. de er ikke på siden, men får sende han en mail:) kjøper endel med han fra før:) går det å spørre hvor mye du betalte for dem ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 14, 2007 hmmm.husker ikke. Var ikke så billige akkurat da. Men mellom 2500-3000 et sted ferdig levert på døren. Edit:Fant kvittering på 2838,- Tror dette kan stemme bra;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...