#1 Skrevet Mars 14, 2007 Hei Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt kamei grill? til audi coupe -93mod B4.. Linda solem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 14, 2007 Syns bilen din er MYE PENERE med org. grillen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 14, 2007 Hehe... Bynne å bli bra no når den he franfanger ijen hvertfall;) Lure på om den ha blitt tøff me kamei grill shø.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 15, 2007 Hei Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt kamei grill? til audi coupe -93mod B4.. Linda solem heisann: vinke : jeg kjøpte min hos norskbildelesenter: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 17, 2007 Kamei-grill er vel noe av det værste jeg ser på en audi... min mening det da;) Myye finere med orginal grill... eller org. RS2 grill hvis men skal legge till penger i det:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 17, 2007 kan få kjøpe min når min nye kommer. send pm med et bud hvis du er int. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 17, 2007 Kamei-grill er vel noe av det værste jeg ser på en audi... min mening det da;) Myye finere med orginal grill... eller org. RS2 grill hvis men skal legge till penger i det:P Såååå enig,hater Kamei-griller. Men som sagt,smaken er som baken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 17, 2007 heller uten grill enn med kamei: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 17, 2007 go for it linda. gjør det du synes er tøft og dritt i hva andre sier.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 17, 2007 takk for det arve;) har ikke helt bestemt meg,men synes ikke det er så ille jeg! hehe.. Sindre: hvor ligger Fauske henn da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 17, 2007 takk for det arve;) har ikke helt bestemt meg,men synes ikke det er så ille jeg! hehe.. Sindre: hvor ligger Fauske henn da? det ligger ved Bodø 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 18, 2007 åjda... det blir et lite stykke fra sola d! Kan du slenge inn noen bilder av den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 18, 2007 har lagt til et par bilder i profilen og link i signaturen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 19, 2007 mye du evt skal ha for den da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 19, 2007 gi et bud:) gjerne på pm.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...