#1 Skrevet Mars 14, 2007 Etter ei økt med motorskruing, så lukter det ganske stramt fra hendene uansett kor mykje man vasker seg... Bruker Manista rensekrem med sitrus, men diesel lukter det fortsatt. (har vaska motordeler i diesel). Like gale er det når man har rota bensin på fingrane, men dette veit dere alt om... Nokon som har eit godt tips til korleis fjærne lukta? (det blir så lite sengekos når man lukter som eit raffeneri... ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 15, 2007 Uff da, kommer til og se ut som skippern på ene armen snart:) Kjøp deg bio tex, er helt genialt, skrubber rent det meste det, jammen glad fruen min tåler litt mekke lukt:evil: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 15, 2007 Vet mange innen et annet fagområde enn bilskruing, men som også er plaget av sjenerende lukt som fester seg til hud og hår, bruker saften fra en sitron. Uten at det var så teknisk, mekanisk eller elektrisk av den grunn... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 15, 2007 Hørt noen også har nevn noe om å bruke kaldest mulig van når en vasker seg? Åpner porene bedre eller noe sånt? Kan dette stemme? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 15, 2007 Enkelte kjøkkenbutikker selger slike metallsåper som fjerner løklukt etc. fra hendene ganske effektivt, lurer på om slike funker mot 'bil-lukter' også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 15, 2007 Uff da, kommer til og se ut som skippern på ene armen snart:) Kjøp deg bio tex, er helt genialt, skrubber rent det meste det, jammen glad fruen min tåler litt mekke lukt:evil: Hmmm... skippern?.... Too late... Bio tex ja... brukte det for mange år siden i mangel på anna såpe... kansje det fjerner lukta bedre? Det er verdt å prøve . Vet mange innen et annet fagområde enn bilskruing, men som også er plaget av sjenerende lukt som fester seg til hud og hår, bruker saften fra en sitron.Uten at det var så teknisk, mekanisk eller elektrisk av den grunn... Får sette ei flaske "åtte pressede" på badet... Nei, eg var i tvil kvar eg skulle poste denne tråden.... Synest det er høgst aktuellt problem, så "Offtopic" meiner eg det ikkje er... Problemet oppstår i garasjen, så eg synest det burde vere i denne kategorien, men ikkje passa det under "Karosseri, Styling og Bilpleie", "Dekk/ felg", eller "Bilstereo, Multimedia og Navigasjon". Da var det "Tuning" og denne igjen... Dere får flytte den om dere synest det er heilt upassende. Hørt noen også har nevn noe om å bruke kaldest mulig van når en vasker seg? Åpner porene bedre eller noe sånt? Kan dette stemme? Hmmm ... hadde tenkt meg det motsatte... varmt vatn får oss til å svette?? Men prøvast skal det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 15, 2007 Har ikke prøvd dette selv, men har hørt mye positivt om tilsvarende produkter.. http://www.electronichealing.co.uk/products/smell_buster.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...