#1 Skrevet Mars 14, 2007 Hvordan sette på ekstra Zenon lys på RS4 B5? tenker på å bytte fjernlysene med zenon. Det er en 2001 model. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 15, 2007 Har du Autocheck på bilen? Dvs,sier bilen i fra hvis en pære er gåen/tatt bort i Instrumentpanelet/Kjørecomputeren? Får du ikke opp dette er det supernkelt og montere Xenon i Fjenlysene dine,da tranger du bare og borre 1stk 2.3cm stort hull i hvert deksel bak på lampene,trè igjennom pluss/minus kabel inn til den org pæresokkelen på Fjernlys,sette i Xenon pæren.Skyve tettepluggen som sitter på Xenonpærekabelen inn i hullet du borret så dette blir tett,deretter smekker du kontaktene i fra pærene/strøm til ballasten inn i ballasten og fester ballasten ett sted den sitter fast.. Ferdig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 15, 2007 Har du Autocheck på bilen? Dvs,sier bilen i fra hvis en pære er gåen/tatt bort i Instrumentpanelet/Kjørecomputeren? Får du ikke opp dette er det supernkelt og montere Xenon i Fjenlysene dine,da tranger du bare og borre 1stk 2.3cm stort hull i hvert deksel bak på lampene,trè igjennom pluss/minus kabel inn til den org pæresokkelen på Fjernlys,sette i Xenon pæren.Skyve tettepluggen som sitter på Xenonpærekabelen inn i hullet du borret så dette blir tett,deretter smekker du kontaktene i fra pærene/strøm til ballasten inn i ballasten og fester ballasten ett sted den sitter fast.. Ferdig! Hmm det var det da:rolleye: Jeg har nettopp fått bilen: rock : Men det står vel i inst. boka? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 15, 2007 ^Få se bilder av bilen a 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 15, 2007 ^Få se bilder av bilen a Eneste bildene eg har nå(fra selger) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 15, 2007 Hmmdet var det da:rolleye: Jeg har nettopp fått bilen: rock : Men det står vel i inst. boka? Jepp,det står i instruksjonsboken om du har Autocheck. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 23, 2007 Hmmdet var det da:rolleye: Jeg har nettopp fått bilen: rock : Men det står vel i inst. boka? Ja selvfølgelig er det Autocheck på bilen, men om den slår ut på gåen pære det vet jeg ikke, MEN det gjør den nok. SÅ hvordan blir det med montering da av Xenon i fjernlys og græfte lys? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 24, 2007 Ja selvfølgelig er det Autocheck på bilen, men om den slår ut på gåen pære det vet jeg ikke, MEN det gjør den nok. SÅ hvordan blir det med montering da av Xenon i fjernlys og græfte lys? Dette er ikke noe problem, montert xenon i grøftelysa på flere biler jeg.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 24, 2007 Dette er ikke noe problem, montert xenon i grøftelysa på flere biler jeg....Og på fjernlysene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 24, 2007 Nå skal ikke jeg skryte på meg å vite for mye om ny autocheck. Men den gamle, sånn som jeg har bryr seg ikke om fjernlys, kun om nær. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 24, 2007 Hvis du er ekstra smart, kjøper du sett med innebygde motstander, så slipper du å få feilmelding i autocheck uansett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 24, 2007 Og på fjernlysene? Har ikke prøvd dette selv men kan ikke skjønne at det blir noe problem. En kamerat av meg har montert xenon kit i nærlysene på en A4 B5 med facelift uten problem så det skulle vel bli det samme skulle en tro: klø : Sånn jeg trodde er at det kun er diode pærer med for lite motstand som gjør at autocheck funksjonen ikke "finner" dem... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 24, 2007 Hvis du er ekstra smart, kjøper du sett med innebygde motstander, så slipper du å få feilmelding i autocheck uansett Ok, hvilke merke er det?Hvem selger dem? Er det slik så hadde det vært meget bra å slippet feil mld :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 24, 2007 Har ikke prøvd dette selv men kan ikke skjønne at det blir noe problem. En kamerat av meg har montert xenon kit i nærlysene på en A4 B5 med facelift uten problem så det skulle vel bli det samme skulle en tro: klø : Sånn jeg trodde er at det kun er diode pærer med for lite motstand som gjør at autocheck funksjonen ikke "finner" dem... Ja, jeg vet ikke. Men er det noe som kan gjøre at jeg slipper feil mld, så går jeg nok for det(vis det ikke er allfor dyrt da, kjøper jeg de sikkert lever med evt. feil mld da:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 25, 2007 Xenonpærene trekker mindre strøm enn vanlige halogen-lamper, derfor får man feilmelding. Settet jeg har heter MTEC, men husker ikke i farten hvor det ble kjøpt.. Men hvis du prater med butikken du skal handle hos, så tipper jeg de har peiling på hvilke sett som har denne funksjonen, og hvilke som ikke har det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 25, 2007 Xenonpærene trekker mindre strøm enn vanlige halogen-lamper, derfor får man feilmelding. Settet jeg har heter MTEC, men husker ikke i farten hvor det ble kjøpt.. Men hvis du prater med butikken du skal handle hos, så tipper jeg de har peiling på hvilke sett som har denne funksjonen, og hvilke som ikke har det.. Ok, takker Har sendt dem en mail på det Sett på http://www.xenonkits.dk, der kommer dem på ca 1700NOK(dem trekker fra den danske momsen) + norsk moms 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...