#1 Skrevet Mars 15, 2007 Skal bestille billigdekk i 225-35-18. Valget står mellom nankang ns2 og marangoni zeta linea. Hva ville dere valgt? Evt. bør jeg velge noe annet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 15, 2007 Nankang har jo høstet ganske bra kritikk. Eneste jeg har hørt noen si, er at det er litt skummelt på vått.. Mange mener dekket et meget bra til prisen. Går å venter på de selv i posten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 15, 2007 Hva med Nexen N3000? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 15, 2007 Marangoni zeta linea er et helt klart førstevalg her fra min side ihvertfall. Hatt det på flere av mine biler, meget bra dekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 15, 2007 Hva med Nexen N3000? Tror ikke de finnes i den dimensjonen så vidt jeg vet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 15, 2007 Er vel ikke til S2'en du skal ha denne dimensjonen? Da blir det vel litt liten rulleomkrets... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 15, 2007 Skal på en 90q med b4 skjermer foran og en kraftig valsejobb bak: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 15, 2007 Eagle F1 GSD3 lages vel også i denne dimmen. Er nok dyrere, men muligens verdt merkosten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 15, 2007 Tror ikke de finnes i den dimensjonen så vidt jeg vet. Nexen N3000 225/40R18 92W Nærmeste jeg kom. Også har du jo denne: Nexen N3000 215/35R18 84Y 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 15, 2007 Ikke Marangoni hvertfall, har kjørt på det dritet der før, planer bare det er regn på værmeldinga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 15, 2007 Jeg vil absolutt anbefalle Nexen N3000!! har det på min og er meeget fornøyd! sitter godt på tørt og vått føre, støyer lite samtidig som de varer lenge! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 15, 2007 Jeg har kjørt med Marangoni Zeta Linnea i 2 år. De er UTROLIG slitesterke, og støyer ikke, meget. Jeg punkterte foran og kjøpte 2 stk nye dekk, nangankan fra Shariff, og de sporer mindre pga de runde kantene, men ser ikke like tøffe ut som Zeta linnea. Dessuten sitter førstnevnte dekk klistret til regnvåt asfalt! Jeg ville gått for Zeta Linnea uten tvil. Nankang har jo høstet ganske bra kritikk. Eneste jeg har hørt noen si, er at det er litt skummelt på vått.. Mange mener dekket et meget bra til prisen. Går å venter på de selv i posten. Jepp, nangankan er litt skumle i regn! Det må jeg innrømme. Zeta linnea drenerer svært godt! samt de sitter fryktelig godt på våt og tørr vei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 15, 2007 Det var verfall delte meninger. Noen som har bilder av det nexen 215 35 18 dekket på felg da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 15, 2007 prisen på nankang er jo latterlig bra da! 750kr stykket.. hadde jeg gått for 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 16, 2007 prisen på nankang er jo latterlig bra da! 750kr stykket.. hadde jeg gått for Og N3000 koster 898 så vi snakker jo ikke akkurat gigantiske prisforskjeller da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 16, 2007 Se på forskjellen på sliteindex (Threadwear) på Nankang vs. Nexen...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 16, 2007 er det vannplaning nankang er dårlige på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 17, 2007 Jeg har hatt Marangoni Zeta Linea på 17" på en Golf 2 og det var fælt på regn.. Spinner for ett godt ord... Men det ser da ut til at det er mange andre som har motsatt erfaring.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 17, 2007 spinning er ikke ett problem siden eg har quattro,tenker mer på vannplaning, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mars 18, 2007 Jeg kjører marangoni på sommerhjula, å har ikke noe negativt å si. Har aldri opplevd vått føre eller vannplaning som et problem. Kjørt i 70km uti to dype renner med vann, og det var ikke snakk om vannplaning. Det er jo også GROVT mønster i dekkene, så de drenerer nok ganske bra.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...