#1 Skrevet Mars 15, 2007 Har kjøpt en Audi Urquattro, med sprekt manifold. Er det noen som vet hvor det går an å få kjøpt (u)orginalt eller nytt, som er helt likt. Ringte KRB, men da måtte man bytte turbo og sveise om DP. Eller om det er noen her på forumet som har en brukt til salgs ? Håper på noen gode råd da, da urquattro er et nytt felt for meg..... MVH Stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 15, 2007 10 eller 20 ventiler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 15, 2007 10 eller 20 ventiler? 1985 mod. 10 ventiler... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 15, 2007 Du som har kjøpt en viss grå en? Såg meget strøken ut, gratulerer så mye med fin kjerre. Legg inn en annonse under ønskes kjøpt, garantert noen som har slengende slikt til 10v. Du må lage en tråd med bilder av bilen din;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 15, 2007 har et fra 200 10vt, det er sprekk i det og, men kan sveises før evt. salg, men kan du ikke få sveist det du har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 18, 2007 har et fra 200 10vt, det er sprekk i det og, men kan sveises før evt. salg, men kan du ikke få sveist det du har? Beklager sen tilbakemelding, men dro til Tyskland samtidig som jeg fikk bilen levert, og kom hjem i dag. Kan jeg sveise det ?? Har fått høre at dette ikke vil holde, og at det vil sprekke rundt sveisen i løpet av kort tid !! Noen som har noen erfaringer med sveising av dette ?? Kommer til å legge ut en tråd med bilder av bilen etterhvert. Må først gjøre litt småting...hehehe ;-) Er det noen som har linker til steder hvor man kan få kjøpt litt forskjellige slitedeler til urquattro. Tenker litt på blinklys, baklamper, foringer o.l Syntes også at plastplata bak på bilen er relativt slitt. Kan man pusse denne med 2000 slipepapir med vann, slik at den blir bedre og ikke så mye riper ?? Er det mye som er likt mellom Coupe og urquattro ? Tenker på deler som går omhverandre ? Takk mvh stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 19, 2007 Hvis du sveiser med vanlig MIG vil det mest trolig sprekke opp igjen. Bor et lite hull i hver ende av sprekken slik at den ikke kan utvide seg. Beste måten å sveise på er å bruke pinneapparat med pinner som er tilpasset strøpejern. Jeg har sveis både manifold og festeører på motorblokken med det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 19, 2007 Kan være skummelt å sveise da det kan danne seg sveiseperler på innsiden. Får man ikke vekk disse, og de går i turboen, kan det resultere i turboras.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...