#1 Skrevet Mars 15, 2007 Hei! lurer litt på hvilken av disse ventilene jeg ska velge. har en a4 1.8tq 04mod med bsr steg 2R. skal jeg velge f som er orginalt eller k,h eller j? har også ett problem med bilen, den går i nød ved rolig kjøring. registrerer for fet blanding! har noen vært borti noe slikt før?? tror jeg har pøvd det meste, menn jeg finner ikke noe galt med bilen! har hvært slik siden jeg trimmet bilen.(ppc) har fullt kit! (eksos,luftfilter,ppc) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 15, 2007 Hei! lurer litt på hvilken av disse ventilene jeg ska velge. har en a4 1.8tq 04mod med bsr steg 2R. skal jeg velge f som er orginalt eller k,h eller j? har også ett problem med bilen, den går i nød ved rolig kjøring. registrerer for fet blanding! har noen vært borti noe slikt før??tror jeg har pøvd det meste, menn jeg finner ikke noe galt med bilen! har hvært slik siden jeg trimmet bilen.(ppc) har fullt kit! (eksos,luftfilter,ppc) Har funnet ut at det spørsmålet der er som å spørre om hvilken olje du bør bruke til bilen din; alle har forskjellig svar. Jeg ville nok sagt gå for original F ventil, men regner med at det kommer både det ene og det andre argumentet mot. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 15, 2007 Jeg har montert N75H ventilen på min A6 med steg 1 bsr ppc.. det fungerer i allefall meget bra...trykket kommer raskere og den peaker ca 0,2bar høyere enn med orginale ventilen... holder også jevnere trykk ved gasspådrag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...